Intel has left the chat

AMD fortsetter å dominere! Hvis du er ute etter ny stasjonær-pc for jobb hadde jeg ikke vært i tvil om mitt valg, 5900X. Dat compile time :heart_eyes:

1 Like

Det er nesten litt synd at Intel ikke henger med lengre. Prisene til amd går en del opp med zen 3, og Intel har nettopp utsatt sin 7nm prosess til slutten av 2022. AMD kommer til å få en enda større ledelse innen den tid. Håper ikke amd tar over rollen som Intel har hatt de siste årene. Ser ikke sånn ut foreløpig heldigvis :smile:

hehe ja, litt deilig også, har litt skadefryd, intel var blitt for konfortable. Men ARM virker ambisiøse om dagen da, annonserte nettop en 192-core cpu :stuck_out_tongue: og man skal ikke undervurdere Apple sin effort på cpu-fronten nå heller, selvom de er litt i sitt eget marked.

Hehe, ja har litt skadefryd. Er plenty med videoer på youtube som beskriver den interne kampen i intel om å bli forfremmet til ceo og den slags. De fortjener en liten smekk nå :stuck_out_tongue:

Spennende med ARM ja! Kommer til å ta litt tid mtp at de fleste applikasjoner ikke er bygd for det, men apple er store nok til å få sparka det igang. 192 kjerner er drøyt. Tenk så mange nettsidefaner du kan ha oppe da :upside_down_face:

Deilig!

Hehe ja skadefryd er innafor det! Og atter en gang så viser det seg at konkurranse i markedet in the end lønner seg for oss forbrukere :smiley: Gleder meg til å få på plass zen 3 før jul :heart_eyes:

2 Likes