Introduserer Enochian

Hei, jeg heter Enochian, noe jeg også heter i noen ulike virtuelle verdener :nerd_face:

Jeg har virkelig savnet et slikt forum, hvor man kan diskutere emner som ellers kanskje er vanskelige å ta opp. Et forum er også mye mer egnet for dype konstruktive samtaler for å utveksle erfaringer og synspunkter, dette fungerer liksom ikke på andre sosiale medier eller blogger. Det er også veldig nyttig for så mye annet, som jeg tror blir åpenbart her etterhvert!

Jeg har puslet med data og programmering i en mannsalder snart, siden jeg fikk min første pc, men bare noen relativt få år profesjonelt. Men jeg har på få år fått jobbe med mange ulike plattformer, domener, språk og produkter. Og jeg har erfart fordeler og ulemper med små og store bedrifter med ulike metodikker og praksiser.

Faglig er jeg opptatt av å finne det riktige verktøyet for jobben, det være seg språk, metodikk, arkitektur, algoritme, utvidbarhet vs ytelse, etc. Samtidig er jeg opptatt av å være pragmatisk og gjøre det beste ut av en gitt problemstilling, det er ikke alltid man får velge det mest optimale verktøyet eller løsningen. Altså er jeg alltid interessert i å lære nye verktøy, fordelene og ulempene med dem, for å hele tiden kunne gjøre bedre valg og lage bedre løsninger.

Gleder meg til å lese alt på dette forumet! :rocket:

  • Enochian
3 Likes